Subject: Vs: Avaliku ürituse loa kooskõlastus
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 11:03:03 +0300

Tere

Terviseamet ei anna avalikele üritustele kooskõlastusi,  meile taotlust 
esitada ei ole vaja.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. mai 2025 20:51
Adressaat: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; 
[email-masked]
Teema: Avaliku ürituse loa kooskõlastus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meil on plaanis korraldada 16.08.2025 Viiratsi Laululaval lastega peredele 
suunatud kontsert.

Ma saatsin Viljandi Vallale avaliku ürituse loa taotluse, kuid tahaksin 
teada, kas Teile pean edastama täpselt sama faili või on igal ametkonnal oma 
taotluse vorm?

Lisan manusesse antud faili, mille saatsin ka Viljandi Vallavalitsusele.

Kui Teil aga on hoopis mingi teine vorm, mille täitma pean, siis oleksin 
väga tänulik, kui vastaksite sellele kirjale ja saadaksite taotluse vormi.

Teen ka lühitutvustuse antud üritusest.

16.08.2025 väravad avatakse kell 15.00 ja üritus toimub kell 16-19.

Peaesinejaks on laste armastatud Lolala, lapsi lõbustavad Jänku Juss ja 
Jänku Johanna ning esinevad Viljandi Face Tantsukooli tantsijad. Kohal on 
veel batuudid, snäkitelk ja glitter tätoveeringud. Üritusele ei ole lubatud 
siseneda alkoholijoobes ja koha peal ei müüda samuti alkohoolseid jooke. 
Samuti on kohapeal olemas laste esmaabi eest vasutav Eesti Punane Rist 
Viljandi osakond.

Parimat soovides,
Karmen Roost
Jakobi Mängumaa